sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Drama in the candystore

Terse kaikille kömpelöille kilpikonnille! Mä aattelin tänään kirjottaa ihan yleisesti sunnuntaista. Se on niinku pyhitetty lepopäiväks, mut miten sillon voi levätä ku miettii vaan et huomen alkaa koulu ja läksyt on tekemättä sun muuta.... Ei oo mitään järkee.... Eiks lauantai olis parempi lepopäiväks? Sillon ei oikeesti tarvii tehä mitään. Voi vaan aamulla (päivällä) avata telkkarin ja kattoo kaikkee soopaa samalla ku selaa nettiä kännykällä tai koneella. Juoda kaakaoo,kahvii,teetä tai jotain. Syödä jotain hyvää ja istua sohvalla kasvattamassa juuria. Tyytyväinen oon kyllä mun eiliseen lauantaihin :D Näin mun bestiksen kanssa pitkästä aikaa ja mun oli siis tarkotus mennä kauppaan ostamaan uus hiusväri ja karkkia, mutta pääsin sinne kauppaan vasta tänään enkä ostanu sitä väriä :D Eli siis syy siihen on se, että tiistaina olis tarkotus ostaa liput Cheekin keikalle ja lauantaina meen kavereitten kanssa porukalla leffaan :) Eli rahaa menee.... Hiukset saa siis jäädä tylsiks :D Mut olihan mun tarkotus alkaa säästämään mopokorttiin..... Tulin siihen tulokseen et ostan mielummin auton ja nyt säästän joko marsuun tai kissaan :) Oi että <3 Voi ku haluis jo mennä ostamaan sellasen pikkusen karvakasan :D
 
Tää teksti meni kyllä vähän sivuraiteille tosta sunnuntai aiheesta :D No, mut sunnuntaista tuleeki mieleen vaan pulla.... Emmä tiiä miks :D Jotenki vaa.... Noh..... Jos mä taas laittelen tähän vähä kuvia :) 
Hehheh :D Pieni meloni <3

Tämmösen paidan tein kässäs :)

Uus enkka! :D

Joo... No mun pittäkin nyt mennä kattomaan tota leffaa :D Yhdeksän kuukautta <3 :D 

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: