torstai 28. helmikuuta 2013

You're from the 70's, but I'm a 90's bitch

Hwi te karvanakit siellä koneella! Me katotaan tääl Duudsonit tuli taloon ja tääl on ihan hullu akka :D Jukan jalka joutu pakettiin sen takii :P Mut joo :D Koulussa riittää kiirettä, mut eilen saatiin semmonen relaxipäivä. Elikkäs Carmen Grayn keikalle päästiin pitkästä aikaa :) Ihan sairaan hyvä fiilis oli :) Tällasia kuvia tuli napattua: 






Joo.... Vois kyl olla aina tollasii rentoi päivii..... Nyt on nimittäin aika kiire ton yhen äikänprojektin kaa eikä mul oo viel sitä kirjaa siihen.... Kirja tulee tilauksen viikon tai kahen päästä ja lukupäiväkirja pitäis palauttaa nyt maanantaina...... Hauskaa :D Noh... Kyllä mä open kestän :P Nyt taas jäin kattomaan telkkaria ni ajatukset lähti.... En muista enää mistä mun piti kirjottaa :D Noh... Ainaki oltiin ton mun serkun synttäreillä :D Täytti 5v <3 Mun kummipoika taas täytti 5kk <3 Aww :) Mut on tässä sattunu näitä surullisiaki asioita.... Niistä en kyllä tässä rupee puhumaan, mutta ei mitään kovin kivaa.... Mutta keventeeks oon taas väleissä bestiksen kanssa :) Tää postaus taitaa taas tyssätä tähän.. :D Kuvia kyllä tulee: 
Hain kolmannen reiät korvaan eli niitä olisi nyt kuusi.... Harmikseni niistä neljä on tulehtunut.... Mun tuuria :D

Tää oli mun palkka tetistä :)

Vaatteet synttäreillä :)

Hiukset synttäreillä



Äitipuoliiiii :D

Kyllä sitä oliki hauskaa :D


Kakku <3 Nam

Noih. Nyt mä menen tästä koneelta ku pitäis suihkuunkin vielä päästä :D Until next time!  (Oli tänään muuten enkun koekki :D Saa nähä miten meni...)

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: