lauantai 16. maaliskuuta 2013

Gold, pearls, rubies and crazy diamonds


Heippa kaikki! Suht pitkä aika onki taas vierähtäny tosta edellisestä tekstistä... Taidan sanoo noin joka tekstin alussa? :D No onpahan ainaki kerrottavaa :) Kavereitten kanssa on tullu tehtyy kaikenlaista. Käytiin torstaina kattomassa Pitch perfect ja oli muuten tosi hyvä leffa! :) Sieltä kotiin tullessa koko bussillinen ihmisiä varmaa kyllästy meijän juttuihin :D Mut ei se haittaa koska meil oli ihan hiton hauskaa ;D Kunniaa kyllä kavereille siitä, et kellään ei vaan voi olla samanlaisia ja yhtä ihania ku mulla! Mut asiasta mandariinisankoon. Stressiäki on tässä ehtiny kertyä ton yhteishaun kanssa ja mulla pääty lukio sitte ihan ykkös vaihtoehdoks :D Hui. Sit onhan tässä näitä kouluprojektejäki mitkä ei oo niin kivoja. Pitäis tota keskiarvoaki nostaa... Kyllähän mä siinä onnistun! Nyt on onneks viikonloppu ni voi vähän relata ja pitää taukoo tosta kaikesta... :) Isin luona ollaan taas viikonloppu ni mikäs tässä OMASSA huoneessa dataillessa :) Ihan jees sanoisin. Mä niin haluisin alkaa jo sisustaa tätä.... Tääl on nimittäin vaan iso sänky, iso nojatuoli, telkkari, väliaikais verhot ja väliaikaismatto :D Olishan tää kiva saada kokonaan valmiiks :) Mut silti... Tää on MUN ja sitä ei kyllä korvaa mikään :D Ihan sama millanen tää on :) Ainoo makuuhuone alakerrassa takaa oman rauhan <3 Että kiitos siitä isi! :) 

  Hitto ku ei tiiä miltä nää postaukset näyttää teijän koneilla, ku ittellä on miniläppäri eli pieni näyttö :D Pitäisköhän mun alkaa taas vähä kuvailee jotain pientä videoo jossai vaiheessa? Voishan sitä pitkästä aikaa :) Ehkä alotan jo tänään :D Olisko jotain ehotuksii aiheelle? 
Saatiin muuten ne liput Cheekin keikalle! :D Voi ku se olis jo <3 syyskuuhun on niin pitkä aika :( Sit meijän ruotsintunnilla kävi räppäri :D Sopii teemaan eiks vaa? ;) Se oli niin söpö! Mun ilme tosin feilas pahasti tossa kuvassa :D Ei vaa voinu olla hymyilemättä ;P Vitsi mun tekis mieli lakata kynnet... Ei vaan tiiä miten :D 

 Mut mä laitan tähän nyt viel jotain randomii ja jatkan tätä turhaa oleskelua :D Pitäis kyl varmaa jatkaa tota äikänprojektia edes vähän....


TÄSTÄ KUVASTA OON AIKA YLPEE :D

Lakkailemaan vaan <3

 Käykääs muuten tsekkaamassa tästä blogista ziperall kisa! : http://leave-world.blogspot.fi/


XOXO

-Erika- 

Ei kommentteja: