sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Easy come, easy go, will you let me go?

Joo, eli kyllästyin taas tohon mun blogin ulkoasuun ja nimeen joten vaihdoin sen sitten :D Ulkoasun tekoon meni varmaan lähemmäs viis tuntii? Hermot meinas mennä useamman kerran ja kone oli lentää seinään. Tässä sitä kuitenkin vielä ollaa ja ihan ehjällä koneella kuuntelemassa Queenin Bohemian Rhapsodya :D Hyvä biisi, suosittelen (Y) Gleen versiokaan ei oo pahempi :) Enkö hienosti vaihtanu aihetta? :D Siitä onki muuten aikaa ku oon viimeks kirjotellu tänne. En oikeesti tiiä miten pystyn pitämään näin pitkiä taukoja, ku bloggaaminenhan on ihan parasta puuhaa! Ja taas ku pitäis kertoo siitä mitä tässä on tapahtunu ni pää tyhjenee.... No ainaki ne isin häät meni tosi tosi hyvin :) Hienoja kuvia sain ja toivottavasti joku niistä sit kelpais korttiinki :) Ja kaverithan tietääki, et näin yhen ihanan tyypin siellä piiiiiitkästä aikaa. On siitä ainaki kaks vuotta ku viimeks näin sen.... Se on vieläki ihana ja nyt meillä on ehkä vähä paremmat välit ku ennen. Vai kuvittelenkohan mä vaan? Noh. Ihan sama mitä mä luulen :) Kiva sen kanssa on kumminkin jutella. Sit huomenna alkais tet-viikko :) Megaeläimeen menen :) Toivotaan et saan sieltä sit ton oppisopimuspaikanki. Mutta mutta... Mä taidan nyt täyttää tän loppu osan kuvilla et pääsen suihkuun ja nukkumaan ni ois ees jotenki pirtee huomenna :) 




Mun häämeikki :)

<3

Ittelleni tein sitte tällaset kynnet häihin :) 

Joku juttu köksäntunnilta :D Hyvää oli 

Serkku tykästy mun puhelimeen :D 

On kyllä maailman surkein laatu :DD


Kummipoika ei kyllä tykänny kamerasta niin ku yhtään :D 


Allu taas tykkää mun käpistä :D 

Löysin mun kaksosen <3 Ilme 10+ (Y)

Uus laukku <3 Tarvitsin isomman ja sain Mic Macistä halvalla. Kannattaa käydä kattomassa



<3

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: