keskiviikko 23. tammikuuta 2013

One of these days these boots are gonna walk all over you


Pitkästä aikaa! Tämä tietämätön nainen nimittäin oppi tänään jakamaan ton iPhonen netin ni nyt pääsee koneellaki nettiin :) Jee! Tässä on kyl ehtiny tapahtua vaikka mitä.... Mun hammas on päättäny olla mua vastaan ni huomenna olis lääkäri käynti ja mahdollisesti juurihoito jota oon tässä kaks päivää stressannu.... Hui.... Puudutuksen joudun siis huomenna ekaa kertaa ottamaan ja siitä tämä neulafoobikko ei tykkää yhtään! Pelottaa ihan hirveesti. Kaverit ollu kyl ihania ja jankuttanu et ei se satu yhtään. Kyl se sattuu... Mä vaan tiiän jos meinaan pelkässä rokotuksessaki pyörtyä... Joo... Se siitä piikkiaiheesta :D Alle kahden viikon päästä olisi sitten isin häät :) Haettiin Haloselta viikonloppuna sellanen ihana punanen mekko ja eilen käytiin Sokokselta hakemassa kengät. Oli kiva kierrellä stadissa isin ja äitipuolen kanssa :) Käytiin siinä sitten myös Hard Rock Cafessa syömässä. Minä ja äitipuoli tilattiin fish&chips annokset ja isi tilasi grillatun hampparin joka maistu vähän savulle, mut tosi hyvällä tavalla :D Oon tänä aikana ehtiny kyllästyä faceenki.... Ryhdyin sitte twiittaajaks viikonloppuna :D yöllä... sillon saa ihan mahtavia ideoita aina :DD Mutta nyt laitan tähän muutamat kuvat ja rupeen nukkumaan ni huomenna jaksaa herätä hammaslääkäriin....... Huui :D Pitäkäähän peukkuja :)

Kuva: Nam



Rentoja päiviä :) Viikonloppu <3


Hyvää yötä <3

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: