maanantai 18. helmikuuta 2013

Can you see, that I'm still awesome to someone?


Vitsit elämä onki jännää.... Fake bitches everywhere!! Joo menee vähä hermot tiettyihin tyyppeihin... Taas.... Ja yhteen jätkään..... Mutta jooo...... Tetti meni hyvin :) Niin hyvin, että mä haluun sinne jo takas! Hamstereita, pupuja, marsuja, hiiriä, rottia! Ihanaa! Mä niin haluisin oman pikku rotan! Mutta se saa odottaa, sillä mä päätin alkaa säästämään mopokorttiin :) Ja mopoon tietty. Nimittäin mähän täytän kohta 16 ja siinä vaiheessa mulla pitäis olla ne rahat kasassa korttiin ja alkupotku itse mopo rahoissa. Hintoja katellessa tulin tosin siihen tulokseen, että mulle tulee skootteri.... On nimittäin aika paljon halvempi ku joku kevari. Kevari ois kyl unelma, mut ei voi mitään... Liian kallista hupia :P Ei mulla tässä oikeen sanottavaa oo.... Mutta ei mulla tässä mitään sanottavaa ole joten..... jos vaikka kuvia.... Huomenna oon kumminki koko päivän kotona ni siinä ehin sitte kirjotella tänne lisää :) Mut nyt se ois heippa! 



Mäpäs olinki rohkee ja laitoin mun käden tonne :DD

Pikku rotta terävillä kynsillä <3


Tällaset tuli värjättyä.... Harmi, että väri näkyy vaan tossa valossa :D 

Isi toi tällasen ihanuuden tuliaiseks Itävallasta :) <3

Ja näitä. Nam <3


Kultapieni <3
Tää oli nyt tässä. Moro!

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: