lauantai 8. joulukuuta 2012

You can shoot me down, but I won't fall

En mäkää aina jaksa. Pitääks kaikkien aina olettaa, et mun pitäis vaan aina olla hyvällä tuulella. Joskus mä en vaan jaksa olla hyvällä tuulella ja miellyttää kaikkia! Ja ei mä en tullu tänne nyt vaan angstaamaan. Ärsyttää vaan et kyl mullekki tapahtuu kaikkee ja näin... Kyl mä jaksan murehtii vanhojaki asioita. En vaan pääse yli. Äh, jospa tää nyt olis vaan talvimasennusta kaikki.... Kyl tää menee ohi. Pakkohan mun on tänne vähä ilosempaa tekstiä saada. Alotetaas alusta:  Jee. Kohta on joulu ja tunnelma katossa :) Joululahjoja pitäis pikku hiljaa keksiä. Bestikselle mä oonki jo hyvän lahjan kehitelly :) Toteutus vielä jäljellä ;D Vanhemmillekki täydelliset lahjat keksitty :) Sit vielä... Mistäs mä nää rahat repäsen? Aiheesta perunasäkkiin. Isin talo on melkeen valmis :) Viime viikolla tuli portaat eli tikkaat on nyt heivattu pois siitä eteisestä tärisemästä :D Mun huone on verhotankoa ja sisustusta vaille valmis ja valkokangaskin on olkkariin tuotu :) Tulee kyllä saakelin hieno kämppä ;) Ja tässä nyt vaan mietin... Mitäpä luulette. Tuliskohan meille tommonen ihana joulu-kissanpentu? ;) Äiti vaan pitäis saada suostuteltua :D Kaikki muuhan täs oliski jo valmiina :D Eihän se äiti nyt niin paljoa voi suuttua jos ittelleni hankin joululahjaks kissan :D Tuon sen vaan päivän ennen joulua kotiin! Kelatkaa kui siistii se ois :) Oih <3 No haaveilla saa. Siihen se yleensä jääkin. Mut ehkä. Ehkä mä saisin tän unelman nyt toteutettua ku koiranpentua sieltä laatikosta ei ennen opiskelujen loppumista tule :) Kissa sitte sinne opiskelu kaveriks olis suunnitelmissa. Noh, juttelen tästä sitten äitin kanssa :) Nyt meen saunaan ja nukkumaan ni murheet unohtuu. Miks kukaan ei oo hyvällä tuulella sillon ku mä oon? Nyt mä kyllä vaivun kunnon talvimasennukseen ni ehkä ne muutkin ihmiset siitä teinimasennuksesta alkaa heräilemään. Öitä. <3 



Mulle käy aina noin :D

XOXO

-Gossip girl-

Hahhaa. Siinä kaikille kiukuttelijoille.

-Erika-

Ei kommentteja: