maanantai 26. marraskuuta 2012

Ihmiset valehtelevat, sydämet murtuvat, unelmat särkyvät, viattomat kuolevat. Se on elämää.

Miten voiki olla näin lahopää, ettei muista kirjottaa blogiin vaikka lupaa? :D No täs nyt vaan on ollu vähän kaikenlaista... Mut huomen olis luvassa sitte kiva päivä bestiksen kanssa ja pääsee vähän kuviaki näpsimään :) Voi ku on ollu niin paljon tekemistä ettei oo ees parhaankaverin kanssa ehtiny oikee oleen :/ Mut huomen me pidetään oikeen hauskaa :D Mä kirjotan tänne nyt vaan lähinnä tällaset pienet kuulumiset nytte ku kohta aletaan äitin kanssa kattomaan leffaa :) HArmi ku ei nyt vaan oo mitään herkkuu ku tuli syötyy viikonloppuna kaikki ;P Hyh. Ihan liikaa :/ Pitäis vähä rajottaa... Jos pystyis täs ny vähän kaventamaan pari senttii tohon jouluun ni ei sit sen jälkee olis ku ylilihava joulukinkku kalkkunatäytteellä. Mistähän mä nyt tonki repäsin? :D:D Sinänsä mäki voisin tehä tänne jonkun kuvakollaasin mun joululahjatoivelistasta (ei muuten varmasti kirjoteta yhteen) mut se kollaasi tulis näyttämään tältä: 


Ehkä vähän tyhjä lista?? :D:D Joo mä tiiän, et mulla ei just nyt olis aikaa koiralle ku kohta olis se amikseenki lähtö, mut ainahan sitä vois yrittää ;) Tietty jos koiran saisin ni emmä sitä pois laittais sen takii et olis vaikeeta. Mä vaan sopeuttaisin pennun ja koulun aikataulut jotenki yhteen :) Ja iPhone taas.... Ei mitään ongelmaa :D:D Toisin ku ton mun nykysen kännyn kanssa.... Isi kyl osti sen ja se oli ihanasti tehty, mut toi känny vaan ei tykkää musta!! Tänäänki se säikäytti mut henkihieveriin ku ihan pimeessä kämpässä mul on vaan kännykän valo ja sit se sekoo taas sillee, et se alkaa vilkkuun ja sit se osittain pimenee se näyttö ja sit se sammuu... Saakelin pelottavaa! Päässä käväs taas ajatus et joku hullu paranormaali koskee siihen mun kännyyn sen karmivalla kädellä... HYI! Kauhee tää mun mielikuvitus :D Ei se oo niin paha jos on valot pääl, mut pimeessä mä aiheutan ittelleni viel sydänkohtauksen :DD Mut nyt riitti tää hölöttäminen ni pääsen kattoo sitä leffaa :D  
Tää on muuten niiiiiiin totta! : 
Mut viel yks juttu, pitäiskö mun värjää hiukset punaseks? Se vois näyttää ihan kivalta: 







Musta toi olis ihan kiva :D Ootteko muuten huomannu miten ihmisillä on yhtäaikaa joku ihmeen teinimasennus?? Kukaan ei jaksa tehä enää yhtään mitään :( No onneks mä oon vielä täysissä voimissani :D No nyt mä lopetan tän ja laitan teille viel yhen kuvan kuolattavaks :DD



Nams <3 Ja nyt hyvät yöt :))

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: