keskiviikko 12. joulukuuta 2012

We can spread a smile of joy

Ah ihanaa päästä kirjottelemaan. Meillä on tosissaan ollu netti poikki viimiset puoltoista viikkoa (Y) Eli nyt oli hyvä aika tulla postaamaan, koska huomenna menee luultavasti taas netti veke .... :/ Kaverit ne ei vieläkään oo toipunu tosta "Ei jaksa'" - asenteesta joten mä menen tästä sit kohta yksin Itikseen ostamaan leffan, paidan ja paaaljon pumpulia :D Eli illalla tulee taas postausta jos ehtii ku pitäs ehtii viel jumpata tänää :) Hah. Vihdoin otin tommosen kunnon tavotteen. Sovittiin parin kaverin kaa kuukauden herkkulakko joka alko eilen heti lihottavien ranskisten syönnin jälkeen ;D Meil tuli nimittäin katumus niitten syömisestä ni tehtiin sit tommone sopimus :) Ihan hyvä vaan jos vaikka vähä laihtuiski :) Sit käytiin hakemassa mulle laukku. Äitipuoli siis osti mulle varmaa kaks viikkoo sitte uuden ihanan laukkun, mut sit muutaman päivän päästä hajos vetoketju... Onneks olin kuitin säästäny ni eilen käytiin hakemassa uus :) Illalla laitan kuvan kaunokaisesta :D Mut... Ei mulla varmaan muuta ku illal pääsen vähä paremmin fiilisteleen ja kaikkee ni jos mä nyt sit meen yksinäiselle ostosretkelle :D Moikka <3

Tämmönen kroppa mulle tulossa ;P Napakorun saan tosin vast kuustoista vuotiaana :D Mut ekaks haluunki littanan vatsan :P


XOXO


-Erika-  

Ei kommentteja: