perjantai 14. joulukuuta 2012

I can make you, or I can break you. It's your choice

Hei te kaikki koneen eteen jääneet elämää täysillä elävät ihmiset! Joo o. Eli kohtahan onki toi kaikkien odottama maailmanloppu.... Nyt tuleeki ihmisille sellanen asenne, et eletään täysillä tää viiminen viikko. Eli ryyppääviä pikku hu*ria odotettavissa.... Näinhän se menee.En vaan jaksa noita ryyppääviä lissuja ja niit on joka puolella! Pakkoks niitten on olla ärsyttäviäki lisäks?? Mä nyt aion elää täysillä ilman mitään maailmanloppuaki :D ja ilman sitä alkoholia. Tosin juhlia mulla on nyt kyllä odotettavissa. Huomenna mulla on vihdoin ne kauan odotetut valmistujaiset ja Samin synttäreitäki olis tarkotus vähän juhlistaa :) Eli kakkua, karkkia, sipsiä, shamppanjaa, siideriä alkoholittomana.. Eli mites se mun herkkulakko?? :D No jos vedän vaikka kunnon treenit tän juhlimisen jälkeen :) Ja sen aikana, koska viikon päästä juhlitaan valmistumista isin luonaki :) Niin ja Tiiallekki meen tänää yöks eli se vaikuttaa myös tohon herkkujen syöntiin :D Laitettaiskohan vähä variä mun hiuksiin taas? ;D Ei tiiä, mut hauskaa meil ainaki tulee olemaan :) Vähä juhlafiilistelyä ja paaaljon puhumista :D Huhhuh. Tekee kyl hyvää toi tuleva joululoma... Koulussa on ainaki tullu panostettua :) Joululahjatki oon keksiny kaikille :D Pienellä budjetilla mennään, mut ajatus on ainaki kiva :) Muah. Voiku mulla olis niin paljon kerrottavaa, mut taidan säästää ne ihan tonne päiväkirjan puolelle. :D Nyt alan pakkaamaan ni pääsen lähtemään :) Jos ehdin täs ennenku netti lähtee (lähtee sittenki ens viikolla) ni laitan vielä jotain postausta tänne. Kyl mulla kerrottavaa riittää :) 


XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: