maanantai 17. joulukuuta 2012

Eat clean. Train mean. Get lean.

Saakeli... Halusin tänään laittaa tänne vähän kuvia mun viikonlopusta, kun meillä nyt nähtävästi vielä tämä netti toimii... Mutta mun tietokone oli erimieltä eli en nyt saa kameralta kuvia koneelle. Taaskaan.... Mutta.... Viikonloppu meni siis bestiksen kanssa hengaillessa ja lauantaina mentiin bestiksen veljen ja sen tyttöystävän luo yöks :) Nähtiin myös niitten uus hauvavauva :D En nyt kuvaa viitti laittaa, mut tältä se suurinpiirtein näytti: 
Saakelin sulonen :3 Eli viikonloppu oli ihan mukava. Sunnuntaina sit katoin vielä leffan LOL jo toiseen kertaan viikon sisällä :D Oon jääny siihen ihan koukkuun. Ja sit jumppasin :) Nyt aion myös pitää tosta herkkulakosta kunnolla kynsin hampain kiinni vaikka sitte yksin. Kyllä mä nyt pystyn mun elämästä nauttimaan ilman epäterveellistä ruokaa joka vaan saa mut voimaan huonosti. Sillä hetkellä kun niitä herkkuja syö ni on ihan hyvä olo, mut mitä järkee siinä on jos jälkeenpäin kaduttaa ja vatsa pullottaa? Ei mitään. Eli sen takia mä nyt aion syödä vaan terveellisesti. Sit ku herkkulakkoa on kuukauden ollu ni sit voin joskus niitä herkkuja syödä, mut littanan vatsan kanssa mietin kyllä kahdesti mitä suuhuni pistän ;D Aion nimittäin helmikuussa faijan häissä olla hyvässä kunnossa ni ei tarvi myöhemmin katua :) Eli äskön etsin netistä muutamia tsemppi kuvia joista jonkun ihan varmasti laitan joka paikkaa (puhelimeen, seinälle, koneelle) ni varmasti muistan treenaa :) Mut nyt voisin laittaa ne kuvat tähän ja myöhemmin illalla kokeilen jos saisin kuvat ladattua koneelle ennenku netti oikeesti lähtee :)  



















Eli ei tekosyitä tänään! Viikossa on seitsemän päivää ja "joku päivä" ei ole yksi niistä.

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: