torstai 20. joulukuuta 2012

En mä rohkea oo, enkä kuolematon, tää mun pakoni loppuun juostu on

Kohta se joulu on täälläkin :) Jos mä nyt päivitän tässä vähän ennen joulupostauksia :D Eli nyt sain nää kuvat tähän koneelle eli ne saa kertoa kaiken tästä ja sit mulla luultavasti tulee jotain kerrottavaa :)
Tiian takia oon nyt jääny ihan koukkuun tähän peliin :D Oon pelannu sitä tänään  muutaman tunnin ja olis muutaki tehtävää :D
Oonkohan laittanu tästä jo...? No mut oon kattonu nyt tän dvd:n kolme kertaa :D Se on vaan niin hyvä!
Laatu sit on vähän mitä on näis ekois kuvis, ku otin ne kännyl :D


Mun ihana jäävaniljalatte :3 Nam

Täs oltiin palauttamassa tota laukkuu. Toi on siis se mist täs joskus kerroin :D

VANHA
UUSI <3

Kaverin synttärikakku. Synttärit tosin oli jo lokakuussa mut..... :D

Tääki on joskus kesäl otettu....


Meijän herkut syysloman leffaillasta :) 

Tein tämmösen tilkkutyynyn ja toinen puoli oli kokonaan pinkki :D

Shoppaillessa odotin ku kaveri sovitteli ainaki miljoonia eri farkkuja :D



Nooa vaan kasvaa ja kasvaa. Liian nopeesti :( :D



Tontilta :D





Welcome to winter wonderland



Pestiin lattia :D rakennuspöly (Y)


Nam :)

Mä pesin tinnerillä pensseliä...........

...... tämä oli tulos...... :D 


Hankin vihdoin koulussa kaapin! :D

Kävin myös bestiksellä yökyläs pitkäst aikaa :) Kävin samal tsiigaamas sen uuden oman huoneen :D On hieno :)

Sit vähän kuunneltiin iPadilt musaa, mä luin cosmoo ja laitoin Tiialle joulukynnet :D
 Tässä tää postaus nyt varmaan on ku on nyt vähä kiire ku pitäs tehä viel kaikkee ja puolentunnin päästä alkaa tanssinsuperäidit! :D Eli heippa ja hyvää joulua! Yritän huomen taas postaa


 XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: