torstai 21. maaliskuuta 2013

Kiss my fit (and still fat) ass

Vitsit mä oon ollu tänään reipas. Tänään oon viimistä päivää kotona eli tää on se kuumeeton päivä :) Heräsin yhdeksältä ku äiti meni siskon kanssa asioille ja mä yllättävä kyllä nousin sängystä kymmenen minuuttia sen jälkeen! Siis vapaapäivänä olin hereillä yheksältä! Vau.  Siinä kokkailin sit ittelleni kaks munapaahtoleipää ja katoin leffan. Sen jälkeen aattelin olla reipas ja jumppasin oikeen kunnon treenin! Sit vein ison kasan roskia jotka oli tullu eilisestä hyllyn tyhjentämisestä :D Sitte vähä imuroin, menin suihkuun ja tulin bloggaamaan ison vesilasin kanssa :) Hyvästä musasta puhumattakaan. Ilman musiikkia en ois tähän kaikkeen pystyny :D Tänään ois varmaan vähän opiskeluakin edessä ennen koeviikkoa... Oon varmaan jääny niiiiin jälkeen näitten parin päivän aikana :/ Tänään yritän tehtävissä ainaki vähän kiriä muita kiinni. Hitto jos ois kesä ni menisin nyt hölkäten kauppaan, kirjastoon tai johonki..... Mut eihän tuolla voi hölkätä ku meinaa kaatua jo parkkipaikalla roskia viedessä! Eli turha luulo et mä menisin ulos lenkille ennenku noi jäät on sanonu hyvästit. Oi ku on jotenki reipas olo eikä oo enää mitään tehtävää :/ Jos ois koira ni se sais nyt tosi pitkän lenkin koirapuiston kera :D Noh, mun pitää nyt keksiä jotain muuta tekemistä... Jos vaikka tekis pannukakkuja :) (näistä mun treeneistä on aika paljon hyötyä....) :D


 Tein ruokaa pitkästä aikaa... Tuli vähän tulista... Tossa se näyttää tosi hyvältä. Kanakastiketta ja nuudelia. Mutta kun.... Sitä valkopippuria lorahti vähän liikaa :D:D Mä olin ainoo joka pakolla pisti koko annoksen (aika ison sellasen) kurkusta alas :D Muuten olis ollu ihan hyvää :P Pannukakut onneks onnistu :) Namm. Noita just vois tehä nyt uusiks :D
Näistä kuvista saa tarpeeks tsemppausta kesäkropan hommaamiseen. On seki kyl rankkaa puuhaa :P Pitäis viel saada suht hyvä tulos cooperista joka on TAAS keväällä :( Mä AION saada hyvän tuloksen siinä :) Mut mä meen tekee pannukakkuja ja jotain muuta joten se ois HEIPPA! 

XOXO

-Erika- 

Ei kommentteja: