torstai 28. maaliskuuta 2013

I will love you more than myself



Koira tuli taloon! Ei tosin mulle vaan isille ja äitipuolelle. Mulla on nyt sitten viikonloppukoira ja mä oon sen virallinen hoitaja porukoitten mennessä matkoille ;) Dante on aivan ihana 8-9 viikkonen vauva. Meksikon karvaton karvallinen koira :D Täällä ollaan leikitty koko päivä ja kohta olis aika mennä nukkumaan. Saa nähä miten vaaveli nukkuu mun kanssa alakerrassa :D Pelottaa vähän aamu ku noi sano et Dante herää jo viideltä pissalle :P Aikanen herätys siis tulossa.... Varsinki ku se on nyt tässä vetäny sikeitä ja vähän leikkiny välissä. Ei nukuta yöllä kovin hyvin... :D On se kyl ihanaa tuntee taas pehmeä turkki kädellä, lämpimät tassut jalalla ja terävät naskalihampaat käsivarressa :P Onneks pikkunen vaan näykkii eikä kunnolla pure. Missähän se nyt on...? Äh, sohvan vieressä taas koisimassa :P Hitto. Noh... Taidan tästä mennä naaman ja hampaitten pesulle jonka jälkeen koira viedään pissalle ja sittem nukkumaan :) Öitä! 





                             Naskalit :D 





Tälleen tää hassu vauva nukkuu :D 

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: