torstai 22. marraskuuta 2012

Elämä ei olisi mitään ilman ystäviä


Hei sori etten eilen ehtiny postata. Oli vähä muuta :D Piti kyllä, mut ei sit ehtiny... Mut tänään mä kirjotan aiheesta ystävät joka oli mun listalla seuraavana :D Eli kaverit on mun elämässä number 2 (perhe tulee kato ekana ;) ) Eli ne merkitsee mulle tosi tosi paljon :) Meil on hauskaa yhessä, mut on niitä surullisiiki hetkii... Mut enemmän niitä kivoja :D Mun kaverit on ihania, ymmärtäväisiä, huolehtivia, hauskoja ja kaikinpuolin ihania :D Parasta kaveria ei tietenkää kukaan voita :) Me kato vihataan samoja asioita ;D Ja meil on aina hauskaa ja riidat unohetaan samana päivänä vaan, koska on jotain tosi tärkeetä kerrottavaa :D Voi, että miten mä rakastankaa noita sekopäisiä, vajaita hulluja ihmisiä :D:D Me tehään kaikkee hulluu ja tyhmää ja puhutaan mitä oudoimmista jutuista :D Ne on saanu koulunki tuntumaan joltain hullulta huvipuistolta :D No ei nyt sentää ;) Mut on koulussa silti kivaa ihan vaan näitten tyyppien ansiosta :) Meit muuten pidetään koulussaki sellasina tyhminä lapsellisina tyyppeinä, mut.... IHAN SAMA! :D Meil on meijän oma jengi jossa kaikki on hulluja :) Miks me joittenki muitten mielipiteest välitettäis ku eiks pääasia kumminki oo se et meil on hauskaa? Ja meillähän vasta hauskaa onki! :D En haluu luopuu näistä tyypeistä vaikka mikä tulis :) Pysykää ihanina :)) Tätä enempää mä en kyllä ehi näistä mun ihanista kullanmuruista kirjottamaan, mutta kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa vai mitä? :)








Noin en jaksa laittaa enempää kuvia :D Mut laitan tähän vielä yhen kuvan minkä muokkasin tänää :) 
Ja asiasta pähkinänkuoreen hillopurkissa. Mä meen jumppaamaan :D Mut huomenna postaillaan taas uuden aiheen kera :) Have fun! Bye!

You are
crazy,
silly,
funny,
goofy,
amazing,
cool,
awesome
That's what I like about you :)

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: