perjantai 28. joulukuuta 2012

You can treat me like a crap, but I will not answer the consequences

Heipsun. Saatiin tänään vihdoin toi iPhonen sim-kortti toimimaan :) Tänään ois siis luvassa numeroiden tallennusta. Käytiin tänää kaverin kanssa Malmilla kattomassa yhtä ihanaa neuletta Lindexistä. Näin sen eilen Forumin Lindexissä ni halusin tänään sit käydä ostamassa sen. Ei vaan ollu mun kokoja jäljellä.... Noh.... Kyl mä sellasen vielä jostain repäsen :D Nyt alan väijymään kauppoja sen varalta, et sinne ilmaantuis toi uus glitter-ripsiväri :D Oon jotenki jääny koukkuun noihin kaikkiin kimalteleviin juttuihin :D Tältä muuten näytti se neule: 




Joo sori ilme ja laatu :D Mut eiks ookki ihana? Niinku toi puhelinki ;) Ah <3 No kyl niitä punasia neuleita löytyy sit vaikka kirppikseltä kunhan se vaan aukee uudestaan :) Toiki makso kyl vaan 19,95€, mut ei se kovin mukavaa olis tuhlata heti kaikkia joulurahoja :D
Käytiin muuten eilen kavereitten kanssa siis stadissa kiertelemässä. Aluks oli tarkotus mennä sinne rauttikselle luistelemaan, mut sää oli aluks vähän erimieltä ni ei sit tullu räntäsateeseen otettua luistimia mukaan... Kun rauttikselle sitten päästiin ni eihän siellä sit satanukkaan :P Noh. Joku toinen päivä sitten :) Oli meillä kumminki hauskaa :) Tuli taas mässättyä tän joulunki lisäks :D Löydettiin sieltä niin söpöjä muffineja ettei mitään rajaa! Olis pitäny ottaa siit kojusta kuva :D Mut mun cupcake oli tällanen:
  
Ja se annettiin näin sulosessa rasiassa:
 

Adorable! :D Juuh... Eipäs tässä oikeen mitään muuta kerrottavaa sitten olekkaan.... Tää päivä ei nimittäin oo menny ihan purkkiin, mut oon tässä ehtiny kattoo kaks leffaa :D Yritän nyt vähän pitää taukoo tosta LOL:sta ni tässä oon yrittäny jotain muuta ettimään :D Ensimmäine oli Wild child joka oli kyl tavallaan ihan hauskaki :D Toinen oli Bring it on. Joo löysin noi jostai youtube arvostelu jutusta ni katoin ne sitte :D Sai ainaki ajatukset mukavasti muualle ja se idea tässä bloggaamisessaki vähä nyt on :D Mä tarviin päiväkirjan.... Niinku ihan kirja kirjan :D Ei tänne nettiinkää ihan kaikkee sit viitti kirjotella ni siihen päivikseen vois sit ihan kaiken laittaa sanoja varomatta :D Voi ku ei tätä kirjottamista taas millään haluis lopettaa ku vauhtiin pääs... Mut en mä tätä päätöntä kirjottamistakaa haluu tänne jakaa joten jos vaikka etin teille jotain kuvia...? No sillä sitte :D




Okeih. Mä jätän tän postauksen tähän :) Pitäkäähän ihmiset ittenne pystyssä! Vaikka uutenavuotena aika moni varmasti aikookin kaatua.... Huoh. Noh. Seuraava postaus seuraavat aiheet :) Moikka!

XOXO

-Erika-

Ei kommentteja: